چه آسیب خواهد نشت پروتئین در غشاء و فرآیندهای غشایی بیماری های کلیه به
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه آسیب خواهد نشت پروتئین در غشاء و فرآیندهای غشایی بیماری های کلیه به

همانطور که همه ما می دانیم که نشت پروتئین، درست مثل سطح کراتینین بالا، یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی است. بدون درمان به موقع، آن را باعث آسیب بیشتر به کلیه ها و ایجاد بیماری پیچیده تر به درمان است.

چه آسیب نشت پروتئین در بیماری های کلیوی منجر به خواهد کرد؟

برای بیمار به بیماری کلیوی با نشت پروتئین های سنگین، بسیاری از IGA و سپرده C3 در کلیه خود را باید وجود داشته باشد. شما می دانید، یکی از تابع اصلی این پروتئین در خون است برای تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب در خون باقی بماند. اگر پروتئین از دست داده، فشار را کاهش می دهد، و آب خواهد شد از خون منحرف اما وارد فضای بین بافت، باعث تورم. بیش از حد پروتئین بسیار از از خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند. بیش از حد پروتئین از حد می تواند کلیه خود را از بین ببرد. درست مثل یک سوراخ در تور ماهیگیری، بیش از حد بسیاری از ماهی ها می تواند سوراخ بزرگتر و بزرگتر می شود.

چگونه برای درمان نشت پروتئین در بیماری های کلیوی؟

هنگامی که آن را درمان می آید، شما باید سپرده در کلیه خود را تمیز و کنترل پروتئین در ادرار ASAP. در اینجا من میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه به شما، یک نوآوری از طب سنتی چینی است، آن را نه تنها می تواند نشت پروتئین در کلیه تسکین اما همچنین می تواند آن کلیه های آسیب دیده را تعمیر کنید. پس از آن می تواند کمک به یک زندگی با کیفیت شما.

در طول درمان، آنچه شما می تواند انجام دهید این است که به استراحت، انجام ورزش زیادی انجام نمی و یک رژیم غذایی سلامت. شما می دانید که ورزش می تواند به تورم در بدن خود را پایین تر مانند فوت منجر شود. همچنین شما نیاز به کاهش رژیم غذایی intake.Your پروتئین نیاز به کم نمک، کم چربی و پروتئین با کیفیت بالا پایین.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: